Zamówienie
KROK 1 . Wycena
W celu uzyskania wyceny, należy przesłać tekst do tłumaczenia na adres mailowy: biuro@meddea.pl z dopiskiem na jaki język ma on zostać przetłumaczony lub użyć formularza poniżej. Wycena jest bezpłatna.
KROK 2. Jak złożyć zamówienie ?
Zamówienie można złożyć wysyłając mail na adres biuro@meddea.pl , podając w nim datę realizacji zlecenia, język na który tekst ma zostać przetłumaczony i załączając tekst do tłumaczenia.
KROK 3. Przebieg realizacji
Oferujemy krótkie terminy wykonywania zleceń. Standardowo 8 stron tłumaczenia / 1 dzień, jednak staramy się dostosowywać do indywidualnych potrzeb klientów i wykonywać tłumaczenia również w szybszym trybie, bez naliczania dodatkowych opłat.
Po wykonaniu tłumaczenia, odsyłamy tekst drogą mailową (inne formy dostarczenia tekstu są również możliwe, na życzenie klienta) wraz z rachunkiem.