Meddea Zdjęcie tłumacza przysięgłego dokumentów medycznych
  • Polski
  • English

Zamówienie

KROK 1 . Wycena

W celu uzyskania wyceny, należy przesłać tekst do tłumaczenia na adres mailowy: biuro@meddea.pl z dopiskiem na jaki język ma on zostać przetłumaczony lub użyć formularza poniżej. Wycena jest bezpłatna.

KROK 2. Jak złożyć zamówienie ?

Zamówienie można złożyć wysyłając mail na adres biuro@meddea.pl , podając w nim datę realizacji zlecenia, język na który tekst ma zostać przetłumaczony i załączając tekst do tłumaczenia.

KROK 3. Przebieg realizacji

Oferujemy krótkie terminy wykonywania zleceń. Standardowo 8 stron tłumaczenia / 1 dzień, jednak staramy się dostosowywać do indywidualnych potrzeb klientów i wykonywać tłumaczenia również w szybszym trybie, bez naliczania dodatkowych opłat.

Po wykonaniu tłumaczenia, odsyłamy tekst drogą mailową (inne formy dostarczenia tekstu są również możliwe, na życzenie klienta) wraz z rachunkiem.

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami

napisz do nas,zamów wycenę

lub zadzwoń 519 110 629

Poznaj wycenę

    captcha


    Nasi Klienci